Sprit Leverans

Idag har jag agerat langare. Har köpt ut en 3 liters rödvinsdunk åt några som ska bli fulla och gå på PDOL i helgen. Hahaha nej då det är inte så hemskt som det låter...Har handlat "Chill Out" åt Annelie och Bocke. De är alltså ca 45 år, så jag har inte langat åt nå minderåriga om ni trodde det =P Ska åka förbi dem på stugan nu med leveransen. Snälla jag =) Nu slipper de åka in till stan och trängas på systemet, jag var ju likaså där så det var ju bara att plocka en dunk extra.

Slutar jobbet om 8 min och då ska jag hem och ge Baghera sin äckliga mat som han ska ha en matsked av varrannan timme. Sen åker jag till stugan och sen hoppas jag att nån vill hitta på nått skoj. Tina och Johan??? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0