Splittrade Planer - Som vanligt

Det går aldrig att planera nått. Alltid kommer nått ivägen eller så blir det pankaka av allt. Vi har hela veckan tänkt att vi skulle till E&C ikväll, vi har inte hört att nån annan skulle ha nått men nu så ska även Dick ha. Får se vad det blir för folk och vart man ska dra. Ska träffa Misa ute på området, hoppas det går att ringa!

Vad ska alla andra göra en kväll som denna?

Regnet är på intågande pratar alla om.
Det ska regna hela morgondagen.
Vad??
Yr.no hur många gånger får dom ändra sig egentligen?!
Jag ska cykla hem i natt.
I regnet.
Jag kommer att bli blöt.
Vem är chaufför?
Finns det en poncho till mig?
Jag ska sova snart...
Måste handla groggvirke.
Vill ha ett nytt nagellack och fina smycken.
Vad blire för outfit för kvällen.
Televerkets regnställ på!
Tok taggad för en trevlig kväll!!

Kommentarer
Postat av: PJ

Heej!



Jag är jätte kass på att svara på inlägg på bloggen :)



Jo det gick bra och var trevligt där nere. Jag och bror har kört 80 distans i veckan, lite övnings åkning sådär och det verkar funka fint.



Vädret är absolut inget att skryta om, jag visste inte ens om att det var PDOL förns Chrille sa det då han ringde. Men vi kanske ska styra ihop något nästa helg?



Kram

2009-07-24 @ 22:30:25
URL: http://team58.blogg.se/
Postat av: Tina

Gör ni idag darling?

pusss

2009-07-25 @ 10:45:25
URL: http://minustinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0