Seven Pounds

Kom ju på att vi såg en film tillsammans med Paulina och Filip i måndags. Har nämnt den som hastigast men tänkte skriva lite mer om den. Det var alltså Seven Pounds som vi såg och den var annorlunda. De första minutrarna förstod vi inte någonting, allt vara bara huller om buller och vi fick pausa filmen för att kolla upp på nätet vad den handade om. Då förstod vi lite men inte mycket, så vi sa helt enkelt att vi får vänta och få förklaringen sen. Förklaringen kom men den var inte solklar så man måste faktiskt ha läst infon om filmen innan man ser den annars blir det bara knasigt.
Men jag ger den ett bra betyg då den innehöll mycket kärlek, omtanke och glädje. En solklar Elin film alltså =)



Har ni inte sett den tycker jag att ni ska göra det!

Har ett antal filmer till hemma som är osedda. Kom på i måndags att vi lånat massa filmer av Crille och de har vi haft i ett hel svart fodral i filmhyllan, bland alla andra filmer. Glömsk som är så har jag inte hunnit se nån av de lånade filmerna men nu ska det ses, för Crille vill nog ha tillbaka sina filmer snart =P
Ska se Slumdog Millionare någon dag. Har hört så mycket bra om den och den betyder redan nu väldigt mycket för mig på olika sätt =) Hoppas den är lika bra som jag tänker den ska vara!

Har ni några bra filmtips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0