Pimpling i Vinflaskan

Ikväll ska jag och Misa ta vår vin afton. Vi har länge surrat om att bara sitta hon och jag och surra en hel kväll och dricka gott vin. Ikväll blir det av. Ska springa på systemet på lunchen och handla lite gott.
Hoppas att vädret är lika fint ikväll som det är nu för då blir det att sitta ute på altanen och njuta. En trevlig, lugn och skön kväll tror jag det blir.

Helgen blev fullspäckad trotts min lilla panik...händer mer än vad jag trodde!

Dragracingen krockar med Water festivalen. Ska vi stå på asfalten och känna lukten av bränt gummi eller ska jag sitta på vattnet och kolla då snöskotrar sjunker till botten?
Hur ska vädret bli?
Bazooka Boys spelar på afterbeachen på Sjöbodan Vs. Badtunna i roknäs med öl och fotboll?


Det löser sig alltid, det vet jag men just nu kan jag inte bestämma mig vad som låter roligast....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0