Över i Ett Naffs

Så var 2009 års PDOL helg över. Nu är sommaren slut och hösten på intågande. PDOL brukar vara sommarens sista mål men jag har inte hunnit med denna sommar så den får fan inte vara över. Åker till sthlm och förhoppningsvis Göteborg i augusti så jag hoppas på förlängd sommar där.

Helgen som gått har vart både rolig men samtidigt tung. Fredagen blev ganska lugn och inte alls påverkad. Blev ganska sen start eftersom jag jobbade och skule hinna käka och ta en P-nap. Hant klunka i mig en del men fyllan kom först på cykeln påväg hem. När jag la mig i sängen på fredag natt så infann sig snurret och det tog ett tag innan jag kunde somna. När kudden snurrar äre inte lätt att ligga still och somna =P
Var rätt så sliten lördag morgon och bakis för en gångs skull..Förmodligen pga den sena värdelösa fyllan!! Men efter att ha sovit till klockan fyra på eftermiddagen vare dags för en till kväll. Lördag blev inte lika sen och en tok trevlig kväll!! Denna natt hade jag precis hunnit nyktra till lite innan kraschen i sängen så söndagen var helt bakis fri =) Trött som fan men det hör till efter man vart natt vaken =)

Dragshowen i kärlekslandet måste vart det roligaste på hela helgen. Massor av garv och otroliga "Parodier". Riktigt duktiga...bilden kommer sen  =)
Annars har det blivit mycket Öl-tält, dans och surr. Har träffat många "gamla godingar" som man inte sett på flera år och en hel del som man knappt känner men som man ändå är bekant med =P Älskar att träffa folk och surra!!

Ett STORT GRATTIS till Marcus och Sandra som på fredagskvällen förlovade sig på scen!! Nu ser vi fram emot ett bröllop i vinter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0