Nämen Nu Vill Jag Ligga På Stranden!!

Kusin Louise ringde nyss och bjöd ner mig på stugan. ÅÅ varför ska man jobba då det är såhär varmt?? Klart att jag hellre hade åkt till farmor och farfars gamla stuga på Harraholmen. Slängt mig på stranden och blickat ut över havet och hamnen med de stora fartygen. Skvätt runt lite i vattnet med Molly och kankse tagit en nostalgi tur över till skattkammar ön. Där hittade alltid jag och Brollo en massa roliga saker då vi var små. Det var leksaker som hade flytit i land och en dag var det till och med en båt =) Det var en räddningsbåt från ett fartyg som tappat den och den fick vi behålla =)

ÅÅ vilka minnen man har därifrån men jag kan inte åka dit och mysa utan jag sitter inne på jobbet. Solen skiner ute och jag längtar till lunchen då jag ska springa ut och njuta en liten stund. Ska nog springa in på Waynes Coffe och köpa med mig en kall god frappa eller liknande och ta med ut i solen =)

Jag kommer i morgon förmiddag Lollo om det är fint väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0