Mina Tankar På Annat Håll

Jag kan inte tänka klart. Jag har mina tankat och funderingar på så många olika ställen och kan inte sluta tänka på mina katter. Baghera har gjort en kontrast röntgen på morgonen och han har nått som sitter i matstrupen. De skulle söva honom och gå in och se om de hittar vad det är. Jag håller mina tummar och tår att de hittar föremålet så han får komma hem snart!!
Hade inte vart lika farligt att ha Baghera borta om Tiger vart hemma men nu är han borta...jag har inte sett till honom sedan i fredags då jag släpte ut honom på morgonen.

Vad händer??
Mina prinsar, mitt liv!!


Sitter på jobbet nu men jag är inte koncentrerad för fem öre. Får se hur det går med Baghera om jag kankse måste åka iväg till honom lite senare. Hoppas att han får komma hem idag.

Kommentarer
Postat av: Linnea

det är så tråkigt när dom är sjuka, dom förstår ju inte vad som händer. Hoppas Baggis blir frisk snart.. och att Tiger kommer hem igen.. han kanske bara är ute på raggen :)

kram!

2009-07-20 @ 18:51:13
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0