Latte på Nodo i Spöregnet

Blir en dejt med Misa ikväll på Nodo. Ska dricka en god latte och surra en hel del som vanligt. Först hem och käka och ta en powernap för jag är helt slut. vill bara blunda där jag sitter nu men det går ju inte.
Blir trött och dåsig av regnet och åskan så igår började jag knapra på rosenrot, det ska tydligen göra en piggare och få mer ork och lust ;) hehe.
Ikea beställning med mamma och pappa. Handtagen var för långa som Anneli och Bocke köpte så nu blir det en size mindre. På Ikeas hemsida finns dessa handtag i olika storlekar och så finns det ju en rullista där man ska välja vilken storlek jag vill ha. Japp det gjorde jag, size 544 mm för en köksskåp är ju oftast 600 mm djup. Klart tänkte jag men då fick jag ju hem handtaget och det var för långt... nu har jag kollat och om man läser det fin stilta alltså produktbeskrivningen, så står det att hantaget storlek 544 mm är 654 mm långt.

Lågiskt??
Svar nej!!


Jajja nu ska det väl då vara fan om det inte blir rätt denna gången!! Ska jag bara ta mig till Ikea och lämna igen de handagen som är för långa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0