Kattbajs På Diskbänken

Fick ett samtal hemifrån för en stund sedan. Jag tyckte att jag hade vart smart som ställt fram alla saker som ska med katterna sen i eftermiddag till kattvakterna. Allt för att vi ska ta oss iväg så fort som möjligt mot Ö-vik.
Jag gjorde alltså iordning en kattlåda med sand och allt som Tiger ska ha med sig till stugan. Satte ner en massa kattmatsburkar och hans torrfoderspåse i kattlådan också. Men nu då har den kära lilla Baghera tyckt att det var mycket roligare att skita i en kattlåda som stod på diskbänken istället för sin egen låda och det resulterade i att det låg kattmatsburkar över hela köket och en massa kattsand på diskbänken.

Han tyckte säkert att det var jätte roligt med ett nytt ställe med han som jag bor med tyckte inte att var speciellt roligt =P Hihihi här sitter jag på jobbet och garvar åt detta. Slipper plocka bort och rensa upp hemma efter den sluga lilla rackaren =) Jag mår gott =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0