Hissa & Dissa

Tänkte köra en Rix grej och Hissa & Dissa..

Hissa:
REAN på Junkyard.se. Har stor utförsäljning och ju längre du vågar vänta desto mer REA får du. Jag har hittat några godbitar som jag vill ha. Nämdes inte beställa dom med min förra beställning då jag visste att denna utförsäljning skulle komma. Ska klicka iväg en beställning på dessa godingar...


  


Dissa:
Väder prognosen för helgen och planerna. Det ser ut att bli en jäkligt kall och blöt helg och det är aldrig roligt. Har inga direkta planer för helgen, vad händer. Jag har surrat om att jag vill ha lite lugn och ro och inte allt för mkt planerat men när det väl kommer en helg som jag egentligen intye har nått planerat då får jag lite panik. Vad händer, vad ska jag göra? En inte allt för rolig diss med det är det jag verkligen vill dissa. Jag vill alltid ha sol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0