Changed Plans

Det blir inte att åka till Klubbviken i Luleå i helgen. Båten gick sönder igår. Förmodligen var det nått som flöt i vattnet som orsakade skadan...Crille var ju mitt ute på fjärden där det är minst 10 meter djupt så det var ju inget grund eller nått och Andreas hade råkat ut för samma sak på nästan samma ställe igår, men för honom hade det smällt till och så när han kollade så var propellern alldeles trasig. Konstigt!!
Det blev mer skador på Eurocat 23 än vad som syntes först. Hela propeller axeln som går upp i drevet har vridit sig så det blir ett försäkrings ärende. Hoppas att det går fort så vi kan köra mer i sommar!

Istället för Klubbviken blire en tripp till Ö-vik och Höga Kusten. Inga förväntningar och inga planer på vad som händer där men jag vet att jag ska vila och njuta, ta det lugnt och bli bortskämd med att inte behöva laga mat, tvätta och sånt =) Helt enkelt en avkopplingshelg!
Har bara ett problem...Mina katter måste placeras ut för de kan inte vara ensam hemma till på måndag. Ska åka till mamma och pappa i morn och se om Baghera funkar hos dom och Tiger ska jag försöka flörta in på stugan. Tiger verkligen älskar att vara på stugan, springa i skogen och leka med Sally så det blir nog inga problem där inte, det är Baghera jag är mer orolig över.

Men det löser sig alltid =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0