Berget Är Fortfarande Kvar

ÅÅ jag var så slut, så slut igår efter jobbet och träningen. Hade ju bara sovit 4 timmar så det var kankse inte så konstigt så när jag kom hem efter ett gympass på 1½ timme ville jag bara lägga mig på golvet och inte göra nått. Orkade i alla fall laga lite middag och sen var det soffan som gällde. Vid 21 tiden var jag så trött så jag orkade knappt gå upp på toa men jag var ju tvungen och sen masade jag mig tillbaka till soffan igen. Sov framför tvn hela kvällen och sen har jag sovit som en stock till klockan tio i morse. Skönt!! =)

Men jag gjorde alltså inget åt mina berg av kläder igår och eftersom jag sov så länge i morse har jag bara hunnit klippa gräset och inte ta tag i kläderna. Usch usch usch det bara måste jag ikväll. Tvingade mig själv innan jag cyklade på jobbet idag att kasta kläder över hela sängen för då måste jag ju fixa till det innan jag ska sova i natt. Då kankse det händer lite grejer =P

Känns som att denna vecka har för få dagar just nu. Har svårta tt hinna allt och försöker planera så att allt ska hinnas men jag kommer inte hinna allt ändå. Jobbar ju ikväll och när jag kommer hem ska jag ta tag i kläderna och vara en sväng med Paulina och Filip innan de styr bilen mot Göteborg igen. I morgon torsdag ska jag jobba hela dagen, äta middag på stugan, åka till Roknäs och klippa pappa och kolla hur Baghera funkar hos mamma och pappa, packa inför helgen i Ö-vik/Höga kusten och gärna träna. Fredag jobbar jag till 16.00 och 16.15 sitter jag i bilen påväg ner mot Ö-vik.
Har inte träffat underbara Misa på snart två veckor och det är abstinens så jag hade gärna velat träffa henne innan helgen också.....Annelie är hemma från Bryssel i veckan också, när ska jag hinna träffa henne??!!
Blir ett fullspäckat schema och sena kvällar om allt ska hinnas.

Någon som vill komma och hjälpa mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0