Underbar start på dagen

I går var jag med min underbara och älskade gumms Patricia. Vi satt i soffan hela kvällen och surrade, åt ost och kex och sen även lite glass med mycket chokladsås =)
En jätte trevlig kväll som är välbehövd ibland. Man måste få vara helt sjäjv med sin tjejkompis och surra av sig, det kan handla om allt från A-Ö och det är så skönt efteråt. Det blev en tidig kväll...gick upp och la mig i sängen redan vid 12 snåret och såg Scrubs =) Bästa serien ever!!

Så nu på morgonen steg jag upp redan klockan 07.30 och packade väskan för att åka och simma. Det blev 62 längder som motsvarar 1km i den varma och sköna basängen i Hortlax. De har till och med höjt temperaturen nu så den ligger på 33-34 grader. Sen satt jag en lång stund i bastun och bara njöt. Så otroligt skön morgon detta vart. Ska börja simma mer ofta på lördagsmornarna =) 

Nån som vill slå följe?


Nu måste jag snöra in lite kläder i tvättmaskinen och sen ska jag nog färga håret på Catta.


Kommentarer
Postat av: C

tjena tjena, alltså det ger som inte så mkt att köra kondition efter heller.. för det är samma sak där med muskelfibrerna=) Det är bättre att köra kortare pass så att man inte känner att gymmet tar upp 3 h, varje gång man är där, så att man tillslut lessnar.. utan dela upp dagar med styrka, och med kondition.. jodå skolan går bra! har pluggat hela dagen nu! har en praktiskt tenta i hur man gör en undersökning på patient på tisdag! spännande!



det var verkligen ett tag sedan vi sågs! vi får ta å träffas nån dag å ta en fika, efter tentan=P

2009-01-10 @ 16:45:50
URL: http://skildrandetankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0