Två miffon med var sin tandborste

Just nu sitter jag i soffan i Göteborg och framför mig har jag två dansande miffon som borstar tänderna. Här kan man inte klaga på att det inte skrattas. Vi har haft en jätte mysig första kväll tillsammans. Så fort jag kom innanför dörren så packades det en ny väska och så bar det av till Panorama hotell för att bada bastu och bubbelpool. Nyss har vi käkat lite kvällsfika som söta duktiga Filip fixat =)

Paulina är en toksmörjare säger Filip...jag skulle skriva med det också tyckte han =)

Hahahahhahaha, nu rakar Paulina Filip, tur att det är en apparat och inte en hyvel. Pao undrar/funderar hur en rakapparat funkar, hur den kan ta bort skägget liksom. Jag håller på att få ont i magen av alla roligheter =)

Nu ska vi krypa till kojs. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0