Tillbaka i de gamla rutinerna

Äntligen har jag vart och tränat igen!! Har haft en ledig vecka då jag vart i göteborg men har haft dåligt samvete hela tiden...kroppen har verkligen krypit som om jag haft miljoner myror i den men nu efter träningen är det som borta. Missade precis pumpen idag men vi får ta det en annan kväll. Träffade svärmor och Kicki påväg ut, de hade hunnit med och fått biljett till pumpen, var tydligen sjukt fullt och många rymdes inte. Hatar när man måste vara typ 30 min före passet börjar bara för att slåss om en plats...då kör jag hellre i gymmet i min egen takt och slipper trängas!!


Scrubs på Tv nu...ska hoppa in i duschen och sen slänga mig i sängen. Se yaa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0