Söndagsgöra

I morse åkte vi iväg till Saronkyrkan för att gå på gudstjänsten som var i morse. Väldigt härligt med massa sånger, kul att sjunga med =) Efter det så gick vi för att käka en brunch. Satte oss på Egg&Milk och käkade jättegoda blåbärspannkakor och en smootie.

Filips snälla mamma hade kommit med bilen in till stan så efter den goda brunchen åkte vi ut mot kullavik till Filip men innan så åkte vi förbi Särö för att kolla in alla de gigantiska villorna vid havet och hur fint det är där. Jag vill bo där!!! Vilken miljö och vilka hus....priserna ligger mellan 15-35 miljoner för villorna där tydligen, fy fan!!
En mycket god middag fick vi hemma hos Filips förälldrar i kullavik och nu sitter jag ensammen hemma i lägenheten. Paulina och Filip är iväg på ett möte så jag ska väl hoppa i duschen, koka mig en kopp the och börja packa min väska...hur ska jag få ner allt?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0