For once

Jag  vann ikväll på ett lotteri..Jag menar att JAG vann =) Det brukar jag aldrig nånsin göra, min mamma har tatt all tur för vår familj. Men idag hade jag turen med mig att vinna en behandling på Lime här i stan. Ska bli riktigt skönt!! Emma hade också turen med sig att vinna ett presentkort på synsam. Vi hade allt bra trevligt ikväll. Provade många snygga bågar meen jag fastnade för ett par bågar i guld från Bruuns Bazaar. Vill ha dem men jag har ju just köpt två par =/


Pratat med Sofuus och Annelie idag. Annelie har börjat om å plugga fast till sjuksköterska denna gång. 3 år på distans, riktigt stark av dig vännen! Sofia hade sina vägar förbi pite/hortlax på lördag så vi ska la ses en sväng. Ska bli skoj å höra hur hon hare på nya jobbet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0