Ensammen morgonmänniska med druvor och ljus

Som den morgonmänniskan jag är så sitter jag nu själv med datorn i knäet, massa ljus tända och en skål med vindruvor framför mig. Har legat vaken i sängen rätt så länge men vid halv nio tyckte jag att det var dags att stiga upp =) Snart ska jag väl väcka de små sovande trollen och då blir det en dag på stan i kungsbacka. Både Fillip och Paulina är lediga så vi ska ha en toppendag tillsammans.

Nu låter det faktiskt som att nån har vaknat inne i deras rum, behöver kanske inte väcka dem =)

Senare idag ska vi nog åka och kolla på lite bilar till Filip också. Vi genomsökte blocket igår kväll och han vill titta på två SAABar....inte min smak av bilmodell men det är säkert en fin bil till Filip och Paulina. "Ungraren" ville hela tiden titta på alla konstiga bilar, nån liten daewoo som var söt sedan en stor chrysler familjebil...Ja hon är roli hon =)



Veckans som den ser ut:
Tisdag = Shopping och billetande
Onsdag = Hälsa på Louise och Mattias
Torsdag = Åka till Jönköping på en mässa och samtidigt shoppa.
Fredag = Ingenting planerat ännu.... Förslag??
Lördag = Umgås med bara Filip då Paulina ska på en teater, biljard och middag eller nått.
Söndag = Sista dagen, myser och packar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0