Bestämt mig

Nu har jag nog bestämt mig för att sätta i en mörkare färg. Ska göra samma färg som vi färgade på Tina så jag tror inte att det blir allt för mörkt. Tänker som så också att om jag ångrar mig och vill bli lite ljusare så kan jag alltid göra lite ljusa slingor. Kusin vitamin är duktig på att fixa till om jag skulle bli missnöjd =P
Dock tycker hon att jag ska sluta exprimentera med egen färgning men det är ju roligt och billigare än att gå till frissan, fastän det är släkt =P

Får se vilken kväll jag har tid att slänga i färgen men jag tror det blir i veckan =) Bilder kommer väl senare på resultatet.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Tyvärr så har vi nog inte det, svårt med jobb just nu. Kan va jävligt less mitt jobb oxå ibland, men jag tror man skulle vara det vilket jobb man än hade. Men jag tror ju inte att jag vill jobba med detta resten av livet! Hur får dom bilen till göteborg då, åker dom upp & hämtar den? Vi har jobbat i helgen så vi har inte gjort så mycket annat. Kram

2009-01-27 @ 22:42:08
URL: http://jessicatommy.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad skoj med en ny hårfärg :)



Jag kan förstå att du vill in till stan om du är utbildad inom det. Men du ska se att tids nog kommer du in :)



Vad händer annars för er i veckan då?

Kramar!

2009-01-28 @ 08:53:20
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0