Strålande sol

Idag skiner solen =)

Jag slutar jobbet om 30 min och då ska jag på korpen, träna en sväng och höra vad som händer med mina skor.....
Sen ska jag hämta lilla Molly på dagis igen men jag ska hålla mig undan små pojkar som ger mig örfilar. Är nog bästa att undvika att sitta i deras nivå fastän det är vad man ska göra. Idag gör jag inte det!

Smällt i mig en semla idag på jobbet...det är verkligen inte gott med mandelmassa så jag lämnade mitten av semlan, käkande runt kanterna. Hade en fundering på om jag skulle ha bakat egna semlor idg men jag skippar nog det. Vill älsklinegn ha så får han köpa en färdig istället för jag är inte så förtjust i denna gräddbomb.

Sista rycket nu!

Kommentarer
Postat av: tina & theodor

Mums semla! de hade jag också velat ha..catta har väl redan förlorat vadet ändå va :P

borde vi inte vara värda en semla för allt vi gör jag & catta :P

pusss

2009-02-24 @ 16:40:43
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0