No fire in my body

Just nu har jag ingen ork alls. Det tog emot att stiga upp från soffan för att kissa men det är ju verkkligen nått som man inte kan strunta i så jag var ju tvungen. Men fort var jag tillbaka i soffan och skriver nu detta. Har haft en liten huvudvärk hela dagen och nu då jag hade frissat pappa var jag tvungen att ta en alvedon...den verkar inte fullt ut så jag ligger i soffan för resten av denna kväll. Har en påse godis i skafferiet som jag nog ska gå å hämta snart....om jag orkar =)

I morn ska jag jobba och sen hämta Molly. Hon går tydligen runt redan nu och säger att "Min Elin ska hämta mig på dagis" fast på hennes lilla språk =) Hon är bara för söt min underbara älskling!

Har käkat tacos här hemma för ett tag sen...Klippte pappa och sen bjöd vi på mat. Riktigt gott men blev lite för mätt. Kanke därav orkeslösheten =P Kanske skippar godiset för ikväll.. Har torka på vad som ska skrivas just nu så det får bli bättre i nästa inlägg =)

Hoppas glöden är tillbaka i morn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0