My precious

They´re back on my feet!

Korpen ringde idag och de hade kollat på filmen och fått tillbaka mina skor. Jag blev såå glad att de verkligen försökte och lyckades få tillbaka dem. Nu kommer jag dock aldrig mer att lämna skorna där ute....vill inte bli av med dem igen och kankse  inte ha lika tur som denna gång =)

En snabb uppdate blev det för nu  ska jag till korpen för träning. Det blir en tur på löpbandet innan jag ska köra ett Yoga pass på 75 min. Kommer vara så avslappnad sen då jag kommer hem och jag kommer förmodligen att sova som en stock =) Tur att jag har sovmorgon till 16.15 i morn ; )

Kommentarer
Postat av: Ida

Oh! Vilken tur att du fick tillbaka dina skor.. trodde inte att korpen skulle fixa det :)

2009-02-25 @ 19:55:29
URL: http://trollo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0