Kylan är borta...

...åtminstonde för idag och det är sköönt!

Bara -6 grader och nyss var solen framme. Perfekt väder för att stå på  isen mellan turerna i bilen. Som jag har längtat efter denna dag!! Var ett år sen ganska exakt som jag åkte på isen, alldeles för länge sen!! Jag älskar känslan då man får åka fort och sladda...hihi blir som en liten flicka =) och en annan rolig sak som händer med mig är att jag blir gosig och speciellt vill jag gosa med pappa då jag åkt/kört...I dont know why men jag vill alltid  hålla pappsi i handen eller krama han...kankse för aatt det är han som gjort mig til den jag är, men det har ju mamma bidragit en hel del till men jag går alltid till pappa. Strange =P

Jajja, nu ska jag springa över till ICA och hämta ut pengar.

Kommentarer
Postat av: tina

Gud va härligt de låter!!!Längtar efter er. Ska bli så roligt att ses igen!& jag längtar ihjäl mig efter snön nu när jag hör att ni har så mycket =)



Kör försiktigt!!!!



Pussar&kramar!!

2009-02-21 @ 14:02:31
URL: http://goldentheodor.zoomin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0