Jag flydde fältet

Efter middagen idag började älsklingen med hallen äntligen. Det ska byggas igen lite små saker så det går att spackla och måla så det blir klart. Det var ju rätt länge sen han hade rycket att ta bort väggen så äntligen kommer nästa ryck men han är mer effektiv då jag inte är hemma så jag flydde fältet till Roknäs. Ville slippa allt damm och oljud också så då passade jag på att vara med Patricia en stund. Vi inhandlade winerbröd och en ramlösa och så åkte vi ut till huset i Roknäs. Vi har haft en mysig kväll med tända  ljus och en massa surr. Vi har drömt oss iväg till en strand i något varmt land och på hur skoj vi ska ha på Coldplay den 22 augusti. Nu vill jag ha vår och sommar!!

Nu nalkas det sänggående...Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0