Jag är tillbaka

Äntligen!

Jag har vart på gymmet igen efter alla åkommor jag har haft. Två veckor utan nån som helst fysisk aktivitet men nu är jag tillbaka. Det var så skönt att vara tillbaka på träningen idag och det känns verkligen att musklerna har vilat alldeles för länge. Blir en sväng till gymmet i morn innan jobbet också. Jag älskar verkligen att träna, det är roligt och så har man tid för sig själv att rensa skallen och fundera på allt eller inget =)

Nu måste jag börja med maten så jag har nån middag på jobbet idag och så älsklingen har nån mat. Jag skämmer bort han alldeles för mycket med att ha mat på bordet då han kommer hem....men jag kan försäkra er om att jag bara lagar maten för att jag måste ha nått att äta. Om det funnits en matlåda i kylen så hade jag tagit den och Crille hade fått laga egen mat =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0