Ingen sovmorron till mig inte

Jag hade ju tänkt få sova ut i veckan då jag inte börjar jobbet förens 16.00 men denna morgon förstördes av att sambon springer uppför trappen med skor och allting, han börjar skruva upp ett proppskåp som sitter i sovrummet. Det går dåligt för han så hans otroligt korta stubin brinner, han skruvar och skruvar och blir förbannad. När han äntligen har fått loss kåpan så kastar han den i golvet och då brann min stubin så jag skrek att jag försöker sova!! Till svar får jag att han hållt på med att leta trasig säkring i 20 min och att hans bil inte haft värmaren igång.....inte mitt fel, låt mig sova ändå!!!!

Usch vad arg jag var. Då jag stiger upp före han så är jag tyst som en mus och jag har dåliga mornar också. Jag till och med jagar bråkiga katter istället för att ropa på dem så jag inte ska väcka Crille men då han haft lite dålig start på dagen så är det fullt lagligt att väcka mig och vara skitsur....vad äre man brukar säga - "Karlar".

Hant somna om i 20 min tror jag (eller jag sov inte utan vilade) innan telefonen ringde, dolt nummer. Skärpte till rösten och svarade, det var Micke, min chef. Det möte vi skulle ha med Erik idag var flyttat för att Erik var sjuk så det har vi i morn istället. Då blev det en tidigare arbetsdag i morn istälet för idag. Thats ok =)

Nu ska jag börja ställa iordning lite i hallen för att det ska gå å måla och tapetsera snart. Äre nån som vill komma och hjälpa mig?

Kommentarer
Postat av: Catta och Festis

hjälper gärna till :)

har tyvärr inte bilen ida men.

kraaaaam

2009-02-18 @ 10:42:19
URL: http://festis.zoomin.se
Postat av: Linnea

Karlkräk, det är precis samma här! ;)

2009-02-18 @ 16:16:41
Postat av: Kicki

Hahaha OJ vad jag känner igen det där :D Förutom att jag växt upp med Christian hela mitt liv så har jag en till exakt lika dan hemma ;)



Vi har det inte lätt alltid =)

Här får du en KRAAAAAAAAM

2009-02-18 @ 17:58:20
URL: http://hem.bredband.net/kicme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0