Ingen ork alls

Dagen började bra på jobbet idag. Förmiddagen bara rusade iväg men jag tror aldrig om att jag har vart med om en så lång eftermiddag. Har inte riktigt goet i mig för att orka kämpa efter affärerna på jobbet. Känns bara som att jag tar 200 samtal per dag och alla ska göra överföringar. Blä vad less man kan vara ibland men det vänder nån dag =)

Nä nu ska jag sluta deppa ihop. Jag var och hämtade underbara Molly på dagis idag och när hon fick syn  på mig så blev hon så förvånad att hon visste inte vad hon skulle göra, hålla leksakerna och kramas, ställa ner dom och kramas eller......tillslut gav hon mig leksakerna och sen  kramade hon mig =) Sötunge!! Man kan inte annat än alska henne. Nu har hon börjat prata så mycket också så hon slutade nästan aldrig säga att kusin Elin hämtade henne. Till alla hon såg sa hon det med sin lilla röst =)

Nu blir det en sväng till Korpen för nån timme i gymmet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0