En mör kropp men dags för festen

Nu har jag precis landat hemma i soffan och ska ta det lungt i nån minut innan det är god tid för att göra sig i ordning och börja festandet. Jag hoppas att vi tar oss in på statt ikväll....hörde att allt förköp v ar slut men om man är dr klockan 10 och hämtar stämpel borde det kankse funka =)

BodaBorg är verlkigen superskoj och så är man ju så tuff (eller tror man är det) så det r ju inget pproblem, hmmm. Kankse inte var så enkelt alltid! min kropp är ganska mör då vi mest har kört på svarta ddörrar vilket innebär fysiska rum. Vi lyckades bara klara ett grönt rum men 5 svarta/orangea så det säge att vi inte hade så mycket hjärna mest fysik =)

Kankse ska be Crille massera min nacke lite så jag slipper få sån spnningshuvudvärk sen för ikväll ska det festas och ha trevligt som attans =)

Vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0