Drömmar

I natt har jag verkligen sovit som en stock men jag har drömt också...det var en trevlig dröm som gärna får slå in =) Jag vaknade upp en morgon och klädde på mig men plötsligt passade inga kläder, allting bara hängde och var för stort. Jag hade blivitt jätte smal över natten =) Inga bantningskurer eller träning behövdes utan den bara skedde....kan det inte vara så i verkligheten =)

Gårdagskvällen spenderades i soffan framför tv och en film. Emma kom förbi så vi gjorde gurk- och morots stavar med dipp och såg en  bra film, Dagboken. Till och med Crille tyckte att filmen var bra =) Det blev en mysig och trevlig kväll. En sån kväll som inte är så märkvärdig men ändå trevlig =)

Pappa ringde nyss och frågade vad jag gjorde. Han lät finurlig på rösten så jag förstod vad han ville, dricka kaffe =) Han har vart och jobbat kring oss ett par gånger nu och det är klart att han ska passa på och komma till dottra och dricka lite kaffe. Då får jag skämma bort han lite också, nog för att mamma också gör det men det är roligt =)

Jobbet börjar 16.00 idag...jobbar kväll tre kvällar i rad nu....kan vara ganska skönt då jag börjar först 16.00 då har jag juh hela dagen att göra saker på och så slutar jag 21.00 så kvällen är det ju kvar av. På onsdag blir det ilfart hem till tvn då det är premiär av en ny säsong av Greys Anatomy =D Enda serien som jag slaviskt följer.

Barnvakt bokad - Louise ringde i morse och bokade upp mig för barnpassning måndag och tisdag till veckan. Mer än gärna ställer jag upp =)

Nu blev det mycket information om vardagen....så nu vet ni det =) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0