Äntligen helg

Nu är det äntligen helg igen. Jag har vart sugen på att festa sedan förra helgen och i morn blir det äntligen av. Det är inhandlat en låda öl och det finns 3 liter sprit i skåpet...tror vi klarar oss!! =)
Bilarna åker mot skeå redan 10.00 i morn bitti så det blir en öl till frukost för jag ska inte köra...inte förens på måndag ska jag köra bil =)

Jag och älsklingen har vart en sväng på stan efter jobbet idag. Inhandlade ------------- i födelsedgspresent till en viss person. Kan inte avslöja vad ännu men det får ni veta sen. Snippade in en sväng på Carlings också och det blev dyrt...hittade en jacka och en klänning. Klänningen blir morgondagens outfit.

Efter BodaBorg i morn blir det fest och Collision Course spelning. Trummisen i bandet är tydligen sonen till en jobbarkompis så det var ju lite skoj =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0