Aldrig någon otursdag

Det är fredangen den trettonde idag och för många (även för mig förut) är detta en otursdag. Men det är slut på oturen nu, dagen blir precis som man vill och till det man gör den så inga dagar än nånsin mer otursdgara. Vissa saker kankse bara inte går som man hade planerat men så kan det gå ibland.

Denna dag är extra lycklig då min kusin Mattias och hans Louise har fått en dotter idag. Mattias är min kusin som bor i Göteborg för er som inte visste det så nu har jag en anledning att åka ner snart =P Måste ju få se det lilla barnet!! ÅÅÅ vad roligt. Grattis Grattis Grattis i massor =)

Kommentarer
Postat av: Kicki

Men åååh! De har ju supergod mat på Tre Kronor!!! :P Vi har ätit där många gånger och hittils har det bara varit bra.



STORT GRATTIS till kusin Mattias och hans Louise! :)

2009-02-13 @ 11:43:38
URL: http://hem.bredband.net/kicme

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0