Afterwork med jobbet

Fredagskvällen spenderades med min affärsgrupp från jobbet + några av våra favoriter som ej jobbar med oss längre. Det blev middag på 1906 och en hel del surr. Många roliga komentarer och super trevligt. Så roligt att Anna och Marie, som numera jobbar i Lule också kom. De kommer alltid att tillhöra företagsgruppen!!
Klockan 23.00 stängde 1906 så då gick vi vidare till kalles där det var väldigt mysko folk igår. Träffade två stycken som jag känner, thats odd!!

Känner en förkylning på gång så nu stinker jag vitlök. Har inte tid med någon förkylning och verkligen inte lust såklart så därför försöker jag med alla medel motverka den. Blir många koppar the, vitlöksklyftor och appelsiner =)

Ikväll ska jag och Emma på bryggargatans vardgasrum och lyssna på Maggie Nath. Ser verkligen fram emot det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0