Vecka 50

Denna vecka känns på något sätt som avslutet på året. Det känns som att nu tar 2009 slut och 2010 har redan börjat. Jag vet inte vad det är, men för mig så känns det som att året är färdigt då vi kommit in i vecka 50 men det är ju några veckor kvar.
I helgen har jag och älsklingen myst på massor. Hela lördag var vi i skellefteå och handlade julklappar. Igår fortsatte vi julklapps handeln hemma i Piteå och nu har vi nästan klart till alla. Såå skönt att inte behöa vara ute de sista dagarna och jaga den bästa presenten. Det är liksom klart och vi kan lämna den tanken. Jag har till och med slått in alla klapparna så det är också gjort =)

På lördag kväll var jag med Emma och Linn. Vi glöggade, åt pepparkakor och lussebullar. Pysslade och gjorde egna julkort som ska postas. Det var en lugn lördagkväll men jätte mysig. Juletiden är så rogivande. Jag har ingen lust att festa och vara ute på krogen helgerna innan jul utan njuter mer av att få vara hemma med tända ljus och lite tv mys =)

Ska se alla Stig Larsson filmerna i veckan. Crille har inte sett den första så den ska vi sae ikväll och den andra har ingen av oss sett så den ser vi i morgon och den tredje ska vi nog se på bio på onsdag. Sen åker jag till Umeå igen på torsdag för nu äre dax för utbildning igen :D


Kommentarer
Postat av: Kicki

Jisses, och jag har inte ens börjat med julklappar! Det har som varit så mycket annat i huvet...

Vad önskar du dig? :)

Kraam

2009-12-07 @ 11:06:29
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kan man göra annat än att älska julen? =) Mysigaste tiden på året def.!



Kram på dig!

2009-12-07 @ 15:37:56
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0