Slut På Arbetsveckan I Banken

Nu så ska jag snart gå hem. Har jobbat klart för den här veckan i Älvsbyn men tar vid i Umeå istället. Ska hinna packa efter bion ikväll och så har jag massa annat som ska hinnas. Tur att bion börjar tidigt!!
Vill hinna sova så mycket som möjligt också då vi ska ha utbildning och en mini kurs för andra till klockan 21.00 i morn. Nervös är jag lite grann :S

Mina naglar ser verkligen för jävliga ut just nu. Pappa skulle kräkas om han såg dem och jag skäms att stå i kassan så folk kan se dem. Köpte ett nytt nagellack i skellefteå i helgen och det har fallit av av sig själv idag. I morse var det helt okey men nu är det verkligen bara flagor kvar och det är inte vackert! Hade inte tid att sätta på något topplack så det är nog därför. Måste hinna göra om detta ikväll också, gärna innan bion men det är nog bara att glömma :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0