Idéer Till Slutfoto

Nu har jag börjat fantisera och spåna på idéer till vår slutfotografering. Vi ska ha med oss minst tre idéer till nästa gång vi ses i januari. Jag har nog mer än tre stycken i huvudet redan nu. Det är hur skoj som helst!!
Jocke är det som ska fota även den gången och det känns skönt. Vi har hunnit jobba med honom några gånger nu så då känner man honom och vet lite hur man kan göra och vad han tycker blir bra och så.
Måste fixa till i min makeup pärm så det blir lite ordning för nu har jag bara satt in alla papper eftersom och det blir lite hattigt. Ska ta en helkväll och fixa till i mina grejor snart...får se om det hinns i veckan eller om det blir till helgen.

Jag vill ha en tv bänk också så jag får tillbaka min bokhylla som är min arbetsbänk....Någon som har en vit ungefär 50-60 cm hög och som ska sälja? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0