Förkylning

Crille ligger hemma nerbäddad på soffan. Han har åkt på en förkylning så han är rent sängliggande och jag har en kommande på ingång. Hostar och kraxar hela tiden och min röst är inte den bästa. Får de hur länge jag står på benen, kommer garanterat att ligga på nyårsafton bara för att!! *ARG*
Vi försöker kurera oss med kanjang, thé och vitlök så jag hoppas att det fungerar. Var ganska trött igår kväll efter jobbet så vi intog soffläge med datorerna hela kvällen. Jag hant att plugga en hel del och det var skönt. Nu är jag taggad till 1000 för slutfotografering och allting :D Vi ska ha mede oss minst tre olika ideér nästa gång till skolan men jag hade ännu fler så igår gjorde jag sex stycken tror jag. Kommer inte att förverkliga alla dock men några av dem.

I morse var jag rätt så död. Har tydligen stängt av väckarklockorna (båda) i sömnen för jag vaknade av älsklingens klocka som ringde 07.20 och jag åker hemifrån 07.30 i vanliga fall. Det var bara att springa i sig kläderna, tvätta fejset och sminka sig som snabbast. Medan jag fixade mig själv så gjorde älsklingen iordning frukost som jag kunde ta med mig och äta nu på jobbet. Sötast som han är så skjutsade han mig till Danne också fastän han är sjuk.

Nu är det morgon möte och en kaffe som gäller för min del.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Ja, det är så man måste tänka.. Var han redan borta när din pappa hittade honom?

Vad händer med huset?



Jaa...våran hörnsoffa har gått igenom mycket och den är "fixad" ett gäng gånger så nu går det inte att skruva så mkt mer i den, jag är nervös när Allis är i TVrummet för rätt vad det är så springer hon in under soffan och tänk om den skulle braka just då! Fruktansvärt. vad händer på nyår då?

2009-12-29 @ 15:06:17
URL: http://meiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0