Fem Av Fem För Avatar

Var på sena bion igår och såg Avatar i 3D. Verkligen ingen film jag själv skulle ha valt att gå och se då jag sett trailern, men igår så frågade Daniel om vi ville följa så det gjorde vi och jag är glad för det. Filmer som inte är verklighetstrogna brukar inte falla mig i smaken alls men denna film var verkligen bra! Den är otroligt påkostad så den är så bra gjord. Verkligen skoj att se en film som är så lång i 3D också. 2.41 timmar i bio stolen och jag behövde inte pissa en enda gång!! Det betyder att filmen var spännande så jag hade inte en enda tanke på att kissa. Filmen var verkligen fullproppad av spänning. Det hände saker hela tiden och så innehöll den kärlek med ett lyckligt slut. Jag älskar sånna filmer :)

Har ni haft en tanke på att se denna film?? Gör det!!



Kommentarer
Postat av: Jessie James

ahh den planerar vi att se snarast ^^

men det var så ont om bra platser, så vi ser när de blir :)

men det blir i 3d iallafall!

2009-12-22 @ 01:51:04
URL: http://jessiemodell.blogg.se/
Postat av: Johannah

Jag skulle ha sett den i lördags, men det blev tyvärr inte.

Jag lär dock se den så fort som möjligt!

2009-12-23 @ 10:09:20
URL: http://www.glife.se/J_S

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0