Egen Julklapp

Jag hade tänkt att köpa mig en julklapp till mig själv men den kommer att bli försenad. På butiken Handplockat mitt emot jobbet såg jag den snyggaste halsbandsklockan som jag ville ha men då när jag skulle köpa den så var den slut både på butiken i Älvsbyn och i Piteå. Men jag har hittat den på nätet. Det finns en liten nätbutik som heter www.nordljus.net som hade hemma klockan. Ska skicka iväg en beställning på den för jag älskar klockan. Att den heter Greta gör det hela 1000 gånger bättre då farmor var Greta. Ska nog ha den med ett brunt läderband tror jag.

Om det är någon som inte har kommit på en julklapp till mig så går det alltid att beställa denna till mig =) Men då måste jag få veta så jag inte beställer den själv :P Kankse kan bärga mig till efter jul med att beställa den ;)


 


Den är så vacker och nu börjar jag tveka om jag ska ha med brunt eller vitt läderband. Man kan alltid köpa båda två så kan man variera sig också. Klockan kostar med läderbandet 625 kr. Tack ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0