Byter Efter Tre År

Nu byter jag gym efter tre år på korpen. Sa upp mitt årskort och medlemsskap där idag och redan ikväll ska jag till Nautilus för att börja träna där igen. Tidigare var jag på Nautilus inna de byggde om gymet. När de hade bygt om det så tog dem bort massa bra maskiner och de kom aldrig några nya men nu har de utökat med bra fria vikter och massa roliga mskiner. Ett stort plus är ju att man kan simma på nautilus också och att man kan gå på vilket av deras gym i hela sverige. På korpen har det bara funkat på korpen här i Piteå och så är inte deras lokal speciellt fräsch längre.

Ska bli skoj att börja på ny kula. Känns som att man får en extra kick till att träna igen och jag vill så gärna komma igång med simningen. Älsklingen ska också börja träna igen och nu på gym, inte bara hemma. Han underhåller det bra hemma men blir inte så mycket, kankse blir mer nu. Bra att man kan pusha varandra och så kan vi träna med Jimmy och Jeanette. Ibland kan det vara skoj att ha en simmar kompis :)

Ska fixas naglar på Misa ikväll efter träningen. Hon vill nog vara fin till Jul och Nyår :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0