Bio Planer

I veckan myser vi på hela tiden. På jobbet har vi tända ljus, glögg, kaffe, pepparkakor och lussebullar till kunderna så det doftar så gott på banken. Hemma har vi planerat att gå på bio på onsdag och se den sista av Stig Larsson filmerna. Gubben har inte sett nån av de två första filmerna så igår kväll såg vi "män som hatar kvinnor" och ikväll ska vi se "flickan som lekte med elden". Den andra filmen har inte jag heller sett så det ska bli skoj att se den ikväll. Hoppas att de är lika bra som den första. Blir några stycken som ska se den sista filmen i morgon så det bli trevligt.

Blir mycket mys med älsklingen nu innan jag åker till umeå. Känns jätte konstigt att vara borta över lucia helgen och jag vet inte vilken tid jag är hemma på söndagen som är lucia. Jag hoppa för allt i världen att jag får åka hem i bra tid så jag hinner fira lucia med min familj och släkt. Lucia är en väldigt speciell dag för oss då vi firar morfar som fyllde år då. Vi äter god tomtegröt med en mandel i och den som får mandeln ska läsa en dikt ur en julbok. Sen så är det lite klämm och känn paket som ska gissas till sig och massa mys tillsammans. Jag vill inte missa den kvällen så jag ska försöka ta mig från Umeå senast klockan tre på söndag. Hoppas!!



Kommentarer
Postat av: Cissi

Jodu, han lever fortfarande rövare! =) Men det är skönt, då vet jag att han lever. ;)



Jo, lite förvärkar har jag haft, och man blir lite nervös, för dom har inte varit sköna..:S Men vi håller på att längta ihjäl oss så man välkomnar det nog då det väl börjar =)



Ha det jätte bra, kram kram! =)

2009-12-08 @ 12:48:11
URL: http://lillohman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0