2009 Års Sista Dag

Nu sitter jag i soffan med håret i knorrar och hoppas att det ska bli nå sorts lockar som jag ska ha ikväll. Jag vet inte än vad jag ska ha för kläder på mig riktigt, måste kankse se ut det.
Kaka är snart klar efter ett misslyckande på morgonen :( Vet inte vad men den sjönk ihop och blev jätte ful. Älsklingen är och handlar sista ingrediénsen till fudgen och sen ska den ut på kylning i snön. Hoppas att den blir god :)

Har märkt av att mina katter verkligen är rädd för smällare och raketer. Nyss firade någon i närheten av en stor raket så det small rejält och lilla Tigen flög från soffan och sprang halt krypande till källardörren där han mosade upp kattluckan och sprang der. Det roliga var att kattluckan var låst men han tryckte så hårt att den ändå gick upp, det visar verkligen att han inte gillar då det smäller. Min lilla sötnos! Tror han var rädd tidigare då han var ute också för då vi kom hem så hoppade han upp på älsklingen då han öppna bildörren och skulle kliva ur bilen. Ska bädda mysigt åt dem och bära ner matskålen så de kan vara i källaren hela kvällen.

Nu kom gubben hem så nu fortsätter bakningen :)

Gott nytt År till er alla, hoppas 2010 blir som ni önskar!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Gott nytt år på er, hoppas ni får en trevlig kväll.. :)

2009-12-31 @ 22:27:22
URL: http://jonnaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0