Vad Säger Man?! COLDPLAY

Igår hände det, idag är det ett minne.

Ett minne som jag aldrig kommer att glömma
Ett minne som kommer att värma
Ett minne jag hela tiden vill tänka på.


Coldplay levde upp till förväntningarna plus lite till. Konserten var galet tok bra!! Hela stadion sjöng, alla var  med och det var såå fint. Det var dock en lång väntan innan de brjade spela. Insläppet var 17.30 och de började strax efter 21.00 så redan då hade man ont i fötterna och ryggen men så fort musiken kom igång var den smärtan som borta. Jag flög på molnen, det var så galet bra!! Kan faktiskt inte med ord förklara för er. Ni skulle vart där och sett allt!!

En  snabb skymt av dig sen var du snabbt borta. När blir det nästa gång för jag kommer??

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och gå ut i solen och avnjuta den.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fyy faan vad jag är avundsjuk på dej nu Elin :)!! Coldplay är sjukt bra, älskar dom. Å du har privilegiet att få se dem live....!!!

2009-08-24 @ 14:12:33
URL: http://sandralofqvist.blogg.se/
Postat av: Bettan

Jaa madonna är rätt, men jag ville också veta efternamnet...

Synd det kanske går bättre nästa gång:)

2009-08-24 @ 15:23:11
URL: http://busbettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0