Saknad

Du vandrar på dina stadiga ben
Du var gammal men ändå så stark
Ser dig på en sommar äng bland dina blommor
Tagetes
Du var en plats så trygg och varm
I min önskan lever du kvar



Kommer aldrig att glömma det leende du gav mig då du snurrade runt utan din rullator i förra veckan. Din lycka av att klara dig utan den. Jag är ditt barnbarn som haft den turen att växa upp med dig varje dag. Du har lärt mig mycket och jag kommer att sakna dig nånting så otroligt mycket! Jag älskar dig farmor!!!

----------------------------------------------------------------------------

Många minnen har vandrat i mitt huvud idag och några speciella som jag känt starkt för idag var alla de onsdagar jag sovi hos er. Mina sovmorgonar då du lagat tomtegröt för att vara snäll. De kvällar vi myst med en popcorn påse i knät tillsammans och all de gånger du försökt lära mig att sticka/virka och att jag ska komma ihåg hur man gjorde till dagen efter.


Kommentarer
Postat av: Tina Johansson

Jag beklagar sorgen. Kram på dig!

2009-08-31 @ 22:45:14
URL: http://tinaj.blogg.se/
Postat av: Linnea

Jag såg och hörde ambulansen, för jag antar att det var till dem den for. Har förstått att något tråkigt hänt, då det varit så mycket bilar där.



Tänker på er. Kram

2009-09-01 @ 10:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0