The One Who Gave Me Birth

Har varit dåligt med uppdatering idag. Jag har inte vart hemma nått förens nu och inte har jag haft den lilla datorn men mig. Dagen har jag spenderat med min underbara mamma. Vi har strosat på stan, ätit en god lunch och haft allmänt skoj tillsammans. Mycket skratt och tokerier brukar vara  grunden då jag och mammsen umgås =)
I morse sov jag länge igen och det är så tok skönt att kunna det =) När jag steg upp så började  jag leta fram alla gamla antsälningsbevis och såna grejor så jag har tagit kopior på dem så jag kan lämna in allt på arbetsförmedlinen i morn. Har fixat fram alla papper från sparbanken idag också som jag inte fått tidigare.

Just nu sitter jag och skriver med minut färska lös naglar. Har suttit och satt på nya sen jag kom från Roknäs ochh det går väl sådär. De är alldeles ny målade så jag spretar för att inte kleta ner nått och det går vldigt sakta att skriva kan jag meddela :P Är ännu mer nöjd med naglarna nu än förra gången. Nu kan jag till och med ha genomskiligt nagellack utan att det syns världens rand från lösnageln. Kollade på två nagellack på stan idag som jag  tror det blir att inhandla. Orkade dock inte stå och vänta idag då det bara fanns en person som jobbade och spang runt och gjorde allt annat än att stå vid kassan.

Nu ska jag snart börja med maten. Ska äta tacos med Emma & Marcus idag och sen ikvll blir det reunion med Tina, Anneli och Jossan igen. Ska bli tok mysigt att träffas alla igen innan Anneli lämnar landet för att arbeta och plugga i Bryssel. Lät som att det blir en hel del onyttigheter och sällskapsspel på stugan =) Mys! 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Mhm.. Ja det kostade ju lite och som du säger finns det jobb? det kan ju vara aningens svårt kan jag tänka mig... Klurigt blev det, du får fundera lite till. :) Lycka till!

2009-08-19 @ 11:06:28
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Elin

Heej :) Blir det att du ska gå skolan? Vad får man göra efter det, är det bara makeup eller? Tänkte då kan jag utbilda mig till nagelterapeut så startar vi eget :) hehe.. Ta hand om dej!

2009-08-19 @ 11:52:16
URL: http://m4rklund.blogspot.com
Postat av: Elin

Heej :) Blir det att du ska gå skolan? Vad får man göra efter det, är det bara makeup eller? Tänkte då kan jag utbilda mig till nagelterapeut så startar vi eget :) hehe.. Ta hand om dej!

2009-08-19 @ 13:07:37
URL: http://m4rklund.blogspot.com
Postat av: Bettan

Jaa vi får hoppas det:)

Vad har du gjort idag då??

2009-08-19 @ 15:12:23
URL: http://busbetan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo med oss är det bara bra. Vi njuter av varje dag och gör inte så mycket ;)

Vad gör du nu om dagarna då när du har 24 timmar att knäcka? :)

2009-08-19 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0