~Rebecca~

Här kör vi allting på en och samma gång & samma dag.........

-7eb2e62fb05b60dde250ae743dda776.png


 

Här är den lilla tösen. Inte många timmar gammal ligger hon på pappas axel.
Håret verkar hon ha fått av mamma. Visst har pappa tjockt hår men den mörka färgen är mammas. Ååå vad jag vill träffa dom nu på en gång och snusa på lilla Rebecca. Försöka se mer likheter men jag tror det är mest mamma...

Vilken dag detta är. Det händer mycket på en och samma dag. Inte nog med att denna lilla tjej har kommit till världen så fyller ju Ulf (pappa till lilla Rebecca alltså) 55 år idag och så har jag förlovningsdag. 6 år tillsammans och fyra år som förlovade =D En dag att fira stort, men vi firar när BB folket kommit hem.
Idag ska jag käka god middag hos faster och sedan vara med Misa. Vår tripp till ö-vik var som firandet av årsdagarna för oss =) Fy vad tiden går fort!! =P



GRATTIS Ulf 55 år till allting. Det är ni värda efter dessa tuffa tider!!



We are so lucky.
~Not only did we find love, We also found friendship~
Happy Anniversary.

Kommentarer
Postat av: Tina

Åh så kul att Rebecca har kommit nu :) Grattis till er!

2009-08-06 @ 19:08:39
URL: http://tinaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0