Oj Så Segt - Jag Är Trött

Denna arbetsdag går så sakta. Klockan är bara halv fyra och jag har precis arbetat halv dag. Känns som att jag suttit här hela livet just nu. Jag har fått en äcklig halsbränna, som jag aldrig annars brukar ha, och det är galet varmt just nu. Bara jag dock som tycker det är varmt för de andra sitter i filtar. Vet inte vad det är, om jag håller på att bli förkyld eller nått för det känns mysko i kroppen. Har inte tid och lust med någon förkylning så det utesluter vi. Är nog bara slö :P

Hade gärna gått hem om 30 minuter som många av de andra får göra! Men för första kvällen på hela sommaren så är vi fler än två som jobbar. Ganska skönt faktiskt att vara lite fler. Samtalen kommer nog att bli få under kvällen men desto fler att surra med på jobbet =)

Husvisning för Thomas och Kicki ikväll. Ska bli skoj och se vad de tycker och hur de kommer att göra. Jag vet bara att det är ett super fint hus och lagomt stort till dom. Ingenting som behöver fixas då en liten pedant, söt sak bott där =P Tråkigt dock att dessa människor som säljer huset lämnar piteå och tar nya tag i sthlm, skoj för dem men tråkigt för oss.
Förhoppningsvis kommer lilla Rebecca hem i morgon så vi får träffa denna lilla tös för första gången. Hon ser verkligen underbart, sockrsöt ut på bilderna, ganksa lik mamma Camilla tror jag =) Längtar till att hålla i henne och känna bebis lukten =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Klart du ska köra! =) Det är ju såååå kul!

2009-08-10 @ 16:50:52
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Elin

2009-08-10 @ 17:32:20
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/
Postat av: Elin

Men är det inte tvådagarstävling i Pite i helgen?! Du får fara dit och buda! =)

2009-08-10 @ 17:33:10
URL: http://ellllliiiiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0