Nya Underkläder

Ingen bild eller så får ni på dessa då det är privat men jag måste bara få säga... Jag, Elin Margareta Nilsson, har hittat BH (ar).

Ja det är sant!
Jag kan knappt tro det själv.


När det kommer till detta plagg så är jag nog den mest kräsna personen. De får inte skava eller vara osköna på nått sätt och så ska de ju vara snygga såklart. Jag brukar köpa nya BHar en gång om år om ens det. Jag förlitar mig på mina gamla godingar men de börjar ha gjort sitt (för länge sen). Så nu har jag haft lite smått panik om att måsta hitta några nya då mina favoriter inte kan tvättas nått mer, de håller inte ihop längre helt enkelt.
Men så var jag in på Lindex på lunchen och vips kommer jag ut med, inte bara en utan TVÅ nya. Synd att mina favvisar inte finns längre för då hade jag ju bunkrat upp men nu ska jag nog passa på att köpa denna modell i alla färger. Då har jag ett tag till :P
.................................................................................................................

Sprang även förbi Phonehouse på lunchen och fick lämna in min döda mobil. Då jag förklarade hur det hade hänt så skrattde killarna och gjorde ett återupplivnings försök på telefonen. Ingen nytta, den var redan död :P
Ska gå in igen på måndag och hämta ut den nya mobilen vilket till min besvikelse blir en exakt likadan....är så sugen på en Nokia E 71 eller E72. Får flörta med dom på måndag om jag kan lägga till en slant och istället få byta telefon, hoppas det funkar ;) Annars blir det nog till salu en sprillans ny samsung.


Kommentarer
Postat av: JohannaN

Tack, detsamma :) Den mobilen skulle jag också vilja ha!

2009-08-07 @ 14:04:31
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0