Motorgalen Som Jag Är

Hittade några fina bilder på en blogg idag. Tjejen tillät mig att visa dom och jag njuter då jag ser dom. Det är verkligen skönheter dessa gamla bilar. En hel historia finns bakom bilden och tänk om man skulle få sitta och lyssna på den farbror som ägt den. Vilka minnen och historier det skulle vara =)
Nu är det ju inte denna sortens bilar jag är intresserad av utan det är ju lite mer amerikanska muskelbilar och dragracing men jag finner det inspirerande med andra bilar. Var ut och körde en sväng med Camaron igår och jag älskar den bilen. Tyvär så är inte lyset det allra bästa så när det börjat bli mörkt på kvällarna får man passa sig. Ser inte så bra.





Kommentarer
Postat av: Catty

gillar verkligen din bloggdesign.. älskar turkost, verkligen skitfint! och din signatur - i love it :)

2009-08-14 @ 13:39:02
URL: http://catty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0