Mobillös, Inskriven och Antagen

Har fått lämna in min E71 för rep idag. De fick inte kameran att funka så de skulle skicka iväg telefonen. Blir utan den i ca tre veckor så det kändes lite tråkigt. Men det är ju bra att de ska fixa det så jag kan få tillbaka en fungerande  telefon =)
Skönt med 24 månaders garanti också. Förr var det alltid bara ett år.

Jag och Tina har skrivit in oss på arbetsförmedlingen idag. På onsdag har jag ett möte. Vad ska egentligen sägas då?? Ska i alla fall ha fixat fram alla anställningsbevis och grejer tills dess så jag måste leta i morn. Usch så besvärligt!! Vart har jag mina betyg ens?? Ska ha med dom också.
Det var tok mycket folk där i dag. Många som blivit arbetslösa efter sommaren. Tog ungefär två timmar att fixa allt och sen åkte vi till stan. Åt en god lunch på Nodo och sen har vi bara strosat. Vara upp på jobbet och sände iväg tidrapporten som jag glömt så nu är det klart.

Fick ett mail av Elin i dag. Jag hade mailat och frågat lite om makeup artist utbildningen och nu är jag helt plötsligt antagen?! Vad ska jag göra?? Jag har lite smått panik just nu men det löser sig. Måste prata med arbetsförmedlingen om det, med mamma och sova på saken. Är detta nått som jag kan jobba med sen?? Tycker det är tok skoj så det vore bra =) Ojojoj vad jag har panik nu. Ånget eller? jag vet inte vad det är jag känner!


Kommentarer
Postat av: JohannaN

Ja blåbär är så sjukt gott och nyttigt dessutom :D Ja absolut ett tag är det skönt, men inte i längden :P Jaha vad kul att du kom in då :)Vet du inte om du vill börja?

2009-08-17 @ 19:23:02
URL: http://johannaniclasson.blogg.se/
Postat av: Sofia U

Hej, jag har också haft min första dag som arbetslös, men har inte varit på Af än... tänkte göra det nästa vecka...:) jag tycker du ska satsa på utbildningen... jag har själv funderat hela sommaren på att bli frisör... de har ju startat en utbildning i haparanda..... var det en frisör utbildning också som du hittat i Umeå? Min systers dotter har flyttat till umeå så då skulle jag ha någonstans att bo:) haparanda lockar inte! vi får höras bätre nån dag!!! ha det bra. kramar

2009-08-17 @ 21:30:10
Postat av: Bettan

nehe okej jag förstår....

2009-08-18 @ 14:09:46
URL: http://busbettan.blogg.se/
Postat av: Jonna

Men så spännande, vart är makeup utbildningen då coh är det nått provat som kostar mkt? Annars verkar det ju super ksoj :) Hoppas dufattar kloka beslut. Kramar :)

2009-08-18 @ 14:57:22
URL: http://jonnaan.blogspot.com
Postat av: Madde

Men oj så skoj att utbilda sig till det :)

Blir skoj att höra hur du tänker att göra.

Kramar!

2009-08-19 @ 08:43:01
URL: http://maddelindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0