Livets Öden

Klädbytar kvällen som vi hade igår var jätte trevlig. Fick mig några fina klädesplagg och skor som jag är nöjd över =) Har bara inte listat ut hur jag ska få med mig allt hem :P Måste nog hitta en STOR väska på second hand =D
Igår mitt i allt stoj här med kläderna fick Josse ett hemskt besked. Hon stöttade så klart sin vän som mist sin lillebror på ett tragiskt sätt så vändningen på kvällen blev snabb. Men nu på morgonen har jag fått ett trevligt besked från min vän Annelie. Visste att hon skulle vara i turkiet i två veckor nu så jag blev lite paff när hon ringde. Hon meddelade att de avbokat resan, skulle på en weekend i Umeå istället. Som ett frågetecken satt jag och undrade hur man kan välja Umeå istället för Turkiet men då kom det. De väntar smått =D Anneli mår så dåligt varje morgon och kväll så hon kände inte för att åka utomlands men det behövde komma iväg innan skolan börjar om så då blev det Umeå istället. Oj så skoj att de ska ha barn!!! Man blir ju allt lite sugen själv men det får vänta ett tag till :P Stort grattis till er Anneli och Peter!!

När ett liv släcks så tänds ett nytt....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0